16 Ocak 2008 Çarşamba

Çataltepe Köyü Sakinleri
Günlük Yaşantı







3 yorum:

İsa BAŞ dedi ki...

güzel, daha da genişletilebilir,pomakları es geçmeyin, onlarda köyün gerçeği, Onlar Bulgaristan Filibe'li. Boşnaklarda Karadağ (Cırna Gora) Bölgesi Bijelo polje, Plevla ilçesi ile Kolaşin beldesinden göç etmişlerdir. Örnek olarak Altınsoylar Plevle'vadan, Arslanlar Kolaşinden, Özmen'ler Bijelo Polje bölgelerinden gelmişlerdir, yani bütün boşnaklar, Karadağlı olup 1470 li yıllarda Karaman bölgesiden Fatih S.Mehmet han tarafından bu bölgeye yerleştirilmiş olup,Hicri 1328 Miladi 1912 yılında şu anda bulunulan yere gelinmiştir. Kolay gelsin. Saygılarımla.

Nizamettn Bedir dedi ki...

Bu derneğin kurulmasında başta Sadık Can olmak üzere emeği geçen herkeze teşekkür ederim.Dedelerimizin yaşayış ve göçü ile ilgili daha detaylı ve bilimsel araştırma yapılmasını öneriyorum.Ayrıca çataltepe'li olup kimsesiz ve yardıma muhtaç olan kişilere yardım edilmesini istiyorum.Sizleri kutluyorum.Çalışmalarınıda başarılar ve kolaylıklar diliyorum .saygılarımla.

ismail bozyel dedi ki...

Merhaba dostlar.ben İsmal BOZYEL.Bu sitenin yapımında emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.En kısa zamanda NURİ EFENİN YEĞENİ olarak sizleri ve köyümü görmeye geleceğim.Tüm köy halkına selamlar.

Köyün Gençleri :

Köyün Gençleri :

.

.

.

.

.

.